Az az igazság hogy nagyon el vannak lustulva a nők. Soha eddig még ennyire elkényeztett az átlagnő nem volt. A mama kedvence kisjányok akikbe belenevelték, hogy ők a világ legjobb, legszebb, legaribb csajok a világon és hogy minden és mindenki ő értük van csak kérni kell. Minden és mindenki lefikáznak, önértékelési problémáik vannak, és nagyon nem tudják hol a helyük, és pláne még ők sem tudják mit akarnak.
És az, hogy egy nő teperjen egy férfi után olyan nincs, ugyan már egy nő megmozdítsa a seggét és tegyen valamit a szinglisége ellen, olyan nem létezik. Várja a sült galambot, hogy berepüljön a lábai közé. Van egy rossz hírem ilyen felfogással egyedül maradnak életük végéig. Mindegyik a herceget keresi fehér lovon, és amikor megtalálta, és rájön hogy a hercegnek csak a pinája kellett és utána eldobja, akkor meg jön a hiszti, hogy minden férfi szemét mocsok. Borzalmas. Most már az emberi hülyeségen kívül a női észjárás a második legnagyobb rejtély a világon.
Visszatérve a netes társkeresésre. Úgy vettem észre, így kb 40 levélírás 40 különböző nőnek után, hogy ez az egész csak egyoldalú, férfiak írnak, a nők meg csak várnak arra a bizonyos sült galambra. No meg a hercegre.
Valahogy ez az oda-vissza dolog nem működik a nők szempontjából. Nekik is ugyan úgy aktívan kellene keresni, magamból indulva ki nincs időm és energiám több száz adatlapot végignézni és mindegyiknek írni (és nem sablon levelet). Sajnos így előfordulhat, hogy annak nem tudok írni akivel tényleg kialakulna egy hosszabb kapcsolat, vagy még több is. Hölgyeim legalább egy sort válasznak, ez a jólneveltség mértéke, hogy ha levelet kapok legalább válaszolok. Mennyi is kb. 10 másodperc megírni, gondolom nem olyan megerőltető. Pl.: "már megtaláltam az igazit","nem vagy az esetem","csúnya vagy","szóba sem jöhetsz" csak ennyi is elég.
Az a sok mártír feminista ezért küzdött annak idején, hogy a nők ugyanolyan társadalmi elfogadásuk legyen mint eddig? Ébresztő, egyenjogúság van elég régóta. De ezt szerintem ők is tudják csak kurva lusták, jobb a kényelmesben ücsörögni és nem változtatni, mert az megterhelő. Lehet, hogy ez a sok szingli nő gyorsabban találna magának párt, ha felemelné a seggét? Hoppá, vagy nem is ez a cél Akkor mi a céljuk? Az egójuk csiszolása, hogy milyen faja csaj vagyok, már 20 írtak nekem egy nap alatt. Csak szórakozás miatt? Vagy nem is tudják mit akarnak? Vagy csak azért, mert  a pasijuk is fent van?
A társadalmunk beteg és folyamatosan züllik, nincsenek értékek, a szerepek felborultak, hatalmasra duzzadt az egó mindkét nemnél, és a tolerancia teljes hiánya. Normális emberek egyre ritkábbak. Szomorú vagyok.
A 16-25 közötti korosztály katasztrófa. A 25 feletti még jó anyagból készült, és jó nevelést kapott. A 25 felettiekkel csak egy a baj, hogy már gyűrűt akarnak és gyerekeket.
Mindig a nő választ, és ez ősidők óta így van és így lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://asajateletem.blog.hu/api/trackback/id/tr472972302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

andor26 2011.06.10. 14:49:51

hát ehhez úgy érzem, hogy hozzá kell szólnom, és pedig azt, hogy teljesen egyetértek veled, a páromat én "szedtem fel" egy társkereső oldalon, és nem volt az első eset, hogy én kezdeményeztem (sikerrel:D) azt kell mondanom, hogy érdemes! azt pedig én is hallottam, hogy sokan az egójuk hizlalása miatt vannak fent, bár nem tudom, hogy ez valóban az-e minden esetben, vagy egyszerűen olyan erős az a képzet, hogy nő nem kezdeményez. na, de persze én ezzel, mint feminista szemléletű nő nem értek egyet, valóban igazad van, hogy szükség lenne némi változásra a férfi-nő viszony körüli elképzeléáseinkben.
süti beállítások módosítása