Nem értem

Címkék: nem értem

2011.06.03. 21:23

Nem értem, hogy miért vezetnek így az emberek? Magyarországon bárki kaphat jogsit jó pénzért. Gyakorlati tudás nulla, tapasztalat nulla. Aki ötször megbukik a vizsgán  de hatodikra átmegy még az is kaphat jogsit. Nem értem. És ezek okozzák a legtöbb balesetet és nem a gyorshajtók. A tötymörgők, úrvezetők, kalapos taták és persze a nők kisebb része. Ma reggel összeakadtam egy egoista nősténnyel. Kitalálta hogy ő már megáll az út közepén mer nem fér el és inkább megvárja a szembejövőt, nem volt elég neki a 3 méter széles sáv. Ez az idióta ötlete hirtelen kipattant az agyából és állóra fékezett az nem érdekelte, hogy más is jön mögötte. Kb. egy centire álltam meg mögötte, mondanom se kell hogy jól leizzadtam és rátenyereltem a dudára, szokás szerint a az izomagyú kanjától eltanulva kezdett habzó szájjal fröcsögni, közben meg mutogatott is. Sajnos az a baj, hogy az ilyen egoista Taigetosz töltelékek nem értik, mi miért van és hogyan működik. Csak ők számítanak és senki más. A tolerancia teljes hiánya. Szerencsére a következő utcánál elfordultam, még belegondolni is rossz, hogy mennyi embert sodorhat veszélybe.
Nem értem, miért lehet mindent és mindenkit megvenni pénzért. 

A bejegyzés trackback címe:

https://asajateletem.blog.hu/api/trackback/id/tr102955218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása