Hármasikrek

Címkék: ikrek hármas büszke

2011.06.07. 11:37

Délelőtt megyek a városban, lerakom az autót, gyalog folytatva az utam. Teljesen elmerülve és bambulva szedem a lábaimat, egyszer csak meglátok egy hármasiker babakocsit. Mondanom se kell egyből megnéztem őket. Három gyönyörű szőke bébi ült és veszettül magyaráztak, az anyuka szép fiatal 30 körüli volt. Kicsit elbeszélgetve az anyukával, mondta hogy a szülés nagyon kemény és húzós volt, de minden rendben volt a bébikkel. Hát elég nehéz velük, megterhelő 3 felé figyelni, de a nagyszülők sokat segítenek - mondta.

Belegondoltam, hogy három ilyen bébivel tolom a babakocsit, kihúzva magam büszkén mondogatva hogy ők az én szemem fényei. Az biztos hogy én lennék a világ legboldogabb embere, és tuti nem aludnék csak 1-2 órákat. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://asajateletem.blog.hu/api/trackback/id/tr562964124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása