A kedvenc akupresszúrás matracom, nagyon szeretem. Minden nap húsz percre ráfekszem és teljesen ellazít, ingerli az idegvégződéseket, hajszálereket és izmokat. Vérbőséget okoz, izmokat lazít, a nagy izomcsomókat enyhít (stressz csomók), ez a 12000db tüske tökélestesen alkalmas relaxálásra. Nem egyszer volt, hogy elaludtam rajta és félóra-negyven percig feküdtem a tüskéken, utána úgy kellett letépnem a hátamról. :) Két rossz van benne az első 1-2 perc amíg megszokja a hátam és a a felkelés ami ugyan olyan fájdalmas. De megéri. Ezek a keletiek tudnak valamit. Nemcsak háton lehet használni, hason és mellkason is, sőt rá is lehet lépni no de nem állva hanem csak ülve, a hatás ugyan olyan jó.

  

A bejegyzés trackback címe:

https://asajateletem.blog.hu/api/trackback/id/tr702969988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása