Masszázs

Címkék: thai egészség gyógyítás masszázs

2011.06.23. 19:52

Az elmúlt napokba, hetekben nagyon sok stressz ért. Sok rossz és szemét emberrel hozott össze a sors. Rettentő sok negatív energiával bombáztak ezek az egyének. Volt köztük energiavámpír is. De ennek vége, kezdem visszanyerni önmagam. A mai másfél órás thai masszázs is sokat segített, sok pozitív energiát szívtam magamba. Két napja fedeztem fel, hogy a közelünkben van egy thai masszázs szalon, pedig itt a kertvárosban nem sűrűn vannak ilyenek, csak kertes házak és
A kis thai nő, aki fogadott nem tudott magyarul, egy kicsit angolul beszélt, de nem a nyelvtudása miatt mentem hozzá. Jól csinálta, ahol kellett erősen olykor már fájt is, végtagjaimat masszír után átropogtatta, ugyan ezt tette a hátammal és derekammal is. Meg is voltunk, nagyon hamar eltelt ez a röpke másfél óra, ez hiányzott, mintha kicseréltek volna. Teljesen feltöltve távoztam. Valószínű hogy még visszatérek. 

A bejegyzés trackback címe:

https://asajateletem.blog.hu/api/trackback/id/tr163009573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása