Ferihegy

Címkék: reptér ferihegy lehúzás

2011.06.27. 19:06

Ma délelőtt kint voltam a repülőtéren, ferihegy 2 (nekem mindig ez marad). Mint a legtöbb ember én is autóval mentem. Sajnos akiért mentem a gépe késett egy kicsit. No sebaj irány a parkoló. Az első megrázkódtatás akkor ért amikor le akartam tenni az autót, a fenti körív parkolóban fél óra 1000ft!!! Huh ez nem nyert, ez fájdalmas ár fogtam és mielőtt a kis hiéna odaért volna az autómhoz, hogy már büntessen, elhajtottam. Így hát maradt az alsó nagy parkoló. Leteszem a verdát, bemegyek az érkező terminálra és már jött is. Vissza a parkolóba kis kártyát bedugom kiírja hogy 750ft!!!!!! Micsoda? Igen, negyed óra 750ft. Drágább mint a fenti köríves rész. Ejj, ez ám a pofátlan lehúzás. Nyeltem egy nagyot és fizetés után gyorsan távoztunk. Utána jutott eszembe, hogy az új terminál árát valahogy be kell hozni. Undorító.

A bejegyzés trackback címe:

https://asajateletem.blog.hu/api/trackback/id/tr543016680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása