CHF II.

Címkék: forex lehúzás bankok chf bankárok manipulálás

2011.07.03. 10:44

Van egy mondás "Csináld azt amit a manipulátorok és olvass a sorok között." Én ezt csináltam és néhány nap alatt több ezer dolláros profitra tettem szert. Hogy hogyan? Nagyon egyszerű. Forint mostanában a görög csőd félelme miatt ugorhatott ilyen magasra. Ami érdekes, hogy az árfolyam elért egy tripla toppot, sőt szokás szerint túl is húzták 228-ig. Tudni lehetett, hogy a görögöket megint megmentik, mert ha nem akkor dominó effektus szerint dőlt volna az egész régió és kitudja mi jött volna még. De még mindig úgy gondolom hogy ez a második gyorssegély sem menti meg a görögöket. Csak elhúzzák az elkerülhetetlent. Nos én a mindig túlhúzzák effektusnál shortoltam a CHF-et. Csak egy pár forintos profit volt a stratégiámban. Közben jött a megmentés megint, és a manipulátorok zárták a longjaikat, így indult meg az árfolyam erősen lefelé ami extra profitot termelt nekem. 216-nál zártam a pozit pénteken. A másik szabályom, hogy hétvégén nem maradok semmilyen pozícióban.

Ha minden jól megy, és a kedélyek lecsillapodnak egy kicsit. Ha a CHF 203 alá tud menni akkor meg sem áll 173-ig. De ehhez az is kell, hogy a tetves tolvaj bankok zárják a CHF longjaikat és befejezzék a manipulálást. A CHF nem ér annyit hogy ilyen drága legyen az optimális ár a HUF-al szemben kb170. De sajnos a másik lehetőség is benne van a pakliban. Egy az egyben lesz az EUR és a CHF akkor aztán fél európa megy a görögök után. Szörnyű.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://asajateletem.blog.hu/api/trackback/id/tr833034155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása