CHF III.

Címkék: bank frank bankok chf

2011.08.03. 19:09

Sajnos a legrosszabb történt meg ami történhetett volna. A CHF a csillagos eget vette célba. Ha nem megy lefelé akkor az csak felfelé mehet. A  sok birka meg követi a még több birkát. Nem értem miért olyan jó Svájc és az ő valutája? Hát persze, hiszen ez egy bankok által irányított ország. Így hitetik el ezek a tetvek hogy mennyire jó ha mindenki CHF-et vesz. Hatalmasat fog pukkanni ez a lufi is, és nem a bankok fognak szívni, hanem az egyszerű ember akik CHF-be menekítették a pénzüket. Júli 25.-én vettem CHF-et 230,5 forinton mert olyan szignált adott amit nem lehetett kihagyni. 238-ról visszatesztelt 225-re. Céláram 250 volt, nem hittem a szememnek amikor 1,5 hét alatt elérte. Ez a kis profit úgyis megy törlesztésre. Hihetetlen, bele gondolni is rossz mi lett volna a ha a forint nem ilyen erős mint most, kb. 280HUF/CHF. AZ EUR és CHF 265ft-on fog találkozni, azaz 1:1-ben lesz a két deviza. Nem értem miért ül a seggén a Svájci központi bank, hogyhogy nem avatkozik be? Borzasztó erős a frankjuk és emiatt meginogott a gazdaságuk, elbocsájtások, csődök stb. Jót röhögnék, hogyha Svájcot is leminősítenék. Ha így folytatódik a CHF alaptalan erősödése akkor elképzelhető. Nem baj, legalább visszatér régi megszokott 150-170-es tartományba.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://asajateletem.blog.hu/api/trackback/id/tr433123435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása