A gyönyörű nő

Címkék: csaj nőies

2011.11.16. 09:42

Megannyi képet láttam már szebbnél szebb nőkről, de két napja véletlenül (szerencsére) megtaláltam a leggyönyörűbbet akit valaha is láttam, hála a http://gingergirls.blog.hu/ blognak. Igen oda vagyok a szeplős vörös csajokért, náluk nincs szebb a földön. A neve Ophelia, több nem derült ki róla. :( Dögös, észveszejtő, kecses, igéző, természetes, odaadó, nőies, finom, sugárzó, imádni való, félénk, és hosszú hullámos természetes vörös haj. Hát ennyi jut eszembe így pár másodperc alatt amíg elmerültem a képben :) A fotós csapnivaló, szürke és tompa képek, amit a blogon látni. No, ezért egy kicsit kezelésbe vettem a képet, és ez lett belőle. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://asajateletem.blog.hu/api/trackback/id/tr553369831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása