Köszi Viki

Címkék: politika

2013.10.06. 10:24

Egyszerűen hihetetlen, hogy ami nekem évek óta nem sikerült az Vikinek szinte azonnal. Anyukám 40 év után leszokott a cigarettáról. Én ezért Vikinek és haverjainak nagyon hálás vagyok. A sok-sok rossz intézkedések és döntések után végre egy jó tett. Ehhez az is kellett, hogy a környékünkön nincs trafik. Mindig mondtam hogy ebben az emberben van egy cseppnyi jó is a temérdek gonoszság mellett.

A bejegyzés trackback címe:

https://asajateletem.blog.hu/api/trackback/id/tr905553516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása