Liget

Címkék: vásár perec városliget szappan

2011.06.13. 19:42

Mivel ma mindenki elment otthonról, gondoltam kimegyek a ligetbe úgyis rég jártam arra. Egy darabig kocsival, majd azt letéve irány gyalog a sűrűjébe. A Vajdahunyad váránál szokásos kirakodó vásár, inkább arra vettem az irányt. Az első bódés édességet árult, egyfajta csalogatónak rakták őket az első helyre. A legnagyobb örömömre sós perecet is árult, (ligetezés nincs perecezés nélkül) rögtön vettem is. Gyerünk tovább, most már tuti hogy nem halok éhen. Hirtelen az év elejei mangalicafesztivál emlékei törtek fel bennem. Sorban állás, nyomorgás, ülőhely nincs, állva evés, szar kaja, másnap hasmenés. No de vissza a jelenbe, ballagok tovább majszolgatom perecem, mire egy birodalmi rohamosztagost és magát Boba Fett-et, látom. Pillanatnyi képzavar, aztán látom, hogy játékkiállítás van a múzeumban. Megnézem közelebbről, szokásos sor láttán inkább kihagyom majd máskor. Sorra veszem a kirakodókat, minden félét árulnak, mire meglátok egyet ahol kézzel készült szappant árulnak, mindegyik méregmentes teljesen bio magyar termék, rögtön veszek párat és nem csak a finom illatuk miatt. Ismerősökkel nem találkoztam. Így hát elindultam hazafelé de előtte még egy perecet vettem, hogy a hazaútra is legyen. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://asajateletem.blog.hu/api/trackback/id/tr632981265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása