Jóga

Címkék: élet egészség jóga megelőzés

2011.07.02. 14:03

Sokszor hallottam már hogy a jóga az élet, erő és energia egyben. Ez a legjobb megoldás, hogy javítsunk közérzetünkön és életminőségünkön. Hát én is belevágtam, egyenlőre csak itthon. Meg kell hogy mondjam nagyon jó, amúgy is nyitott vagyok a spirituális dolgokra, de ez tényleg feltölt, stresszmentesít, méregtelenít és helyrerak kívül belül. Új dologra leltem teljesen véletlenül, folytatásképpen jövőhéttől megyek joga órára.

http://bookline.hu/product/home.action?type=22&id=65617&_v=Kelder_Peter_A_fiatalsag_forrasa_I_Az_ot_tibeti_jogagyakorlat

 

A bejegyzés trackback címe:

https://asajateletem.blog.hu/api/trackback/id/tr23032504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása