EUR

Címkék: eur bankok

2011.11.15. 19:55

Várható volt, hogy visszateszteli a mindenkori csúcsot az EUR. A szarházi pumpálóknak kellett valami más devizát találniuk a CHF helyett, ezeket nem érdekli hogy országokat tesznek tönkre ezzel, lényeg a profit és semmi más. De az is közrejátszik hogy a végtörlesztés miatt be kell pótolni a kiesett levegőpénzüket. A manipulátorok név szerint, JPMorgan, Morgan Stanley, Citibank, és a fő szarházi manipulátor Goldman Sachs.

Tankönyvbe illő beszállási lehetőség volt szeptember elején. Itt a kiszállási pont, innen vissza megy 300ig, egy kis visszahúzódás. Hogy kompenzáljam a veszteségeimet én is beszálltam szeptemberben, lehet megkövezni, nem érdekel. Én azt csinálom mint a nagykutyák, és ezáltal profitos vagyok, és így az életem könnyebb, a magas benzin ár sem okoz gondot. Amíg ilyen szarrágó, kretén idióták ülnek a parlamentben addig nem érdekel a forint, ami már nem is forint hanem burkolt euro. Bankok játékszere.

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://asajateletem.blog.hu/api/trackback/id/tr673384172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása